SERVISNÍ PODPORA

Základní servisní podpora

Je poskytována zdarma při zaplacení Upgrade v příslušném období v tomto rozsahu:
- dotazy a hlášení problémů na podpora@kosys.cz
- hotline v pracovních dnech 8-12 hod. (max. doba hovoru 10 min.), neřeší základy ovládání KOSYSu
- přístup k novým verzím z internetu
- vždy aktuální příručka v elektronické podobě
- zasílání novinek a změn, důležitá upozornění přímo v KOSYSu
- školení a technická pomoc na pracovišti uživatele se sazbou 900Kč/h

Rozšíření základní podpory

Pokud Vám základní podpora nebude stačit, naši dealeři jsou připraveni Vám pomoci ve všech otázkách souvisejících s provozem ekonomického systému KOSYS. Jsme Vám schopni nabídnout jak jednorázové služby, tak i výhodnější předplatné servisní podpory. Budete se moci obrátit na odborníka, který zná prostředí ve vaší firmě a bude Vám k dispozici, kdy budete potřebovat. Dealeři jsou školenými odborníky na problematiku související s provozem ekonomického systému KOSYS s přímou podporou autorů systému. Ceny jsou individuální.