Základní servisní podpora
Je poskytována zdarma při zaplacení Upgrade v příslušném období v
tomto rozsahu:
- dotazy
a hlášení problémů na
podpora@kosys.cz
- hotline v pracovních dnech 8-12 hod. (max. doba hovoru 10 min.), neřeší základy ovládání KOSYSu
- přístup k novým verzím z internetu
- vždy aktuální příručka v elektronické podobě
- zasílání novinek a změn, důležitá upozornění přímo v KOSYSu
- školení a technická pomoc na pracovišti uživatele se sazbou 900Kč/h
Rozšíření základní podpory
Pokud Vám základní podpora nebude stačit, naši dealeři jsou připraveni Vám pomoci ve všech otázkách
souvisejících s provozem ekonomického systému KOSYS. Jsme Vám schopni nabídnout jak jednorázové služby, tak i výhodnější předplatné servisní podpory.
Budete se moci obrátit na odborníka, který zná prostředí ve vaší firmě a bude Vám k dispozici, kdy budete potřebovat. Dealeři jsou školenými
odborníky na problematiku související s provozem ekonomického systému KOSYS s přímou podporou autorů systému.
Ceny jsou individuální.